sobota, 7 marca 2020

Zimowe zakupy

Za oknami wiosna. Pierwsze przebiśniegi już przekwitły, ale zima nie raz płatała figla, tak więc kto wie. Od kilku miesięcy chwile na lekturę skurczyły się do minimum, dobierane lektury bardzo często dotyczą mojego kursu. W tym miesiącu, a w zasadzie w zeszłym na moje półki trafiły cztery pozycję.


- Edible Art - Damien Wager
Książkę dostałem wraz z autografem będąc na prezentacji (kliknij tutaj moja relacja...) młodego bardzo kreatywnego Pastry Chefa Damiana Wagera. Na pewno o nim jego pracy będzie jeszcze okazja napisać.

- Food Escapes - Jamie Oliver's
Mam słabość do tego kucharza. Miał swoje zawodowe wzloty i upadki, ale zawsze trzymał poziom. Uwielbiam jego książki kucharskie są profesjonalnie wydane z mnóstwem pięknie zrobionych zdjęć.

- Nie zdążę - Olga Gitkiewicz
Od kilku lat mam słabość do reportaży. Zachęcił mnie temat. Autorka opisuję Polskę przemierzając ją środkami transportu publicznego, który jest jej głównym przedmiotem rozważań. Brzmi ciekawie coś więcej gdy tylko przeczytam.

- Echo z otchłani - Remigiusz Mróz
Drugi tom cyklu Chór zapomnianych głosów. Tom pierwszy był moim pierwszym spotkaniem z tym autorem i się nie zawiodłem. Zobaczymy tym razem co zaoferował nam najbardziej płodny pisarz w Polsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz