piątek, 22 lutego 2019

Urodzinowa paczka

Każda okazja jest dobra by kupić nowe książki, a tym bardziej gdy ma się urodziny. Postanowiłem że będzie skromnie i sentymentalnie. Oto co sobie wybrałem i zamówiłem:



- Kirgiz schodzi z konia - Ryszard Kapuściński
Gdy pisałem będzie sentymentalnie miałem na myśli tę pozycję, wraz Ryszardem Kapuścińskim powrócę do zakaukaskich i azjatyckich republik radzieckich (reportaże powstawały w roku 1967, gdy ZSRR miał się bardzo dobrze)

- Buran. Kirgiz wraca na koń - Wojciech Górecki
Tym razem Górecki wraca w rejony wcześniej odwiedzane przez Ryszarda Kapuścińskiego. Mam nadzieje na podobny klimat i obraz współczesny byłych republik radzieckich.

- On Strejlau - Jerzy Chromik
Wywiad rzeka z byłym trenerem reprezentacji Polski (1989-93) i asystentem Kazimierza Górskiego w latach 1972-76, człowiekiem instytucją w polskiej piłce nożnej.




Teraz poza programowo, kolejny urodzinowy prezent, trochę związany z poprzednim wpisem. Zostałem właścicielem kamery Kodak Ball Shutter Nr.2 z roku 1913 fotka powyżej. Dumnie spoczywa na mojej półce obok innych moich cennych trofeów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz