czwartek, 24 maja 2018

Meghan i Harry

Będąc dziś na krótkim spacerze, nie mogłem nie zahaczyć o Waterstones i poszperać na półkach w poszukiwaniu dzieł Olgi Tokarczuk. Kilka dni temu zdobyła prestiżową nagrodę Man Booker International za książkę Bieguni, wydanej w Zjednoczonym Królestwie pod tytułem Flights. Książki nie odnalazłem (można ją zakupić na stronie księgarni w tym miejscu), ale zwróciła moją uwagę półka z biografiami.




Meghan i Harry uraczyli nas w miniony weekend bajeczną, książęcą ceremoniom zaślubin, transmitowaną na cały świat przez setki telewizji. Doczekali się tysięcy publikacji na swój temat i biografii które odnalazłem na jednej z półek. Przepięknie wydane kusiły oko na na krótką chwilę przyciągały uwagę. Kto wie może kiedyś się skuszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz