środa, 7 marca 2018

Paczka z książkami

Naczekałem się na moją paczuszkę z książkami. Nim dotarła do celu wędrowała do mnie  przez śnieżne zamiecie, deszczowe oberwania chmur i ponure panie na poczcie piętrzące kolejne urzędnicze rytuały. Nie ważne, mam ją już w swoich łapskach i przed kilkoma minutami rozpakowałem.





Jest ich trzy:

- Na wschód od zachodu - Wojciech Jagielski
Lubię Jagielskiego, dawniej jego wojenne reportaże rozbudzały moją wyobraźnię, dziś dociera do mnie poprzez swoje opowieści, gdzie prawda mija się z fikcją, ale po wszystkim zamykam oczy i widzę realnych ludzi i realne historię. Spać nie mogę bo wciąż je przerabiam w swojej głowie.

- Maszyna do pisania. Kurs kreatywnego pisania. - Katarzyna Bonda
Będzie to moja pierwsza książka tej autorki, królowej polskiego kryminału. Po głowie chodzi mi pomysł na pewną historię z elementami kryminału. Może coś podpatrzę, wykorzystam, nauczę się.

- Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy - Joanna Wrycza-Bakier
Przeczytałem kilka miłych recenzji na temat tej książki, chcę je skonfrontować i wykorzystać w swoich projektach. Zobaczymy co z tego wyjdzie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz