sobota, 11 kwietnia 2020

Przedświąteczny book haul

Dzisiaj krótko. Trochę roboty w kuchni mam w tym wyjątkowym dla nas czasie trochę słodkości nie zaszkodzi. O dziwo na tej przymusowej przerwie moje półki raczej nie wzbogaciły się o wiele pozycji. Cztery książki w tym trzy ebooki szału nie robi, ale że mam sporo zaległości jest dobrze. Zaczynamy.


- Fiedler. Głód świata - Piotr Bojarski
Jaki naprawdę był Arkady Fiedler, jeden z najsłynniejszych polskich globtroterów XX wieku? Znam go przede wszystkim z jego książek podróżniczych i kultowego Dywizjonu 303. Wiele sobie obiecuje po tej biografii.

Kiedy w Japonii chcesz kogoś zmotywować do działania, wołasz Ganbare! – „Daj z siebie wszystko! Trzymaj się! Dasz radę!”. Od 2011 roku to okrzyk, który na zniszczonej północy Japonii słychać wszędzie. Niektórzy mówią, że mają już go dosyć. Brzmi ciekawie tym bardziej że sami w chili obecnej jesteśmy w podobnej sytuacji.

- Modern British Food - Jesse Dunford Wood
Zachwycająco zwariowana, pyszna, nieodparta i dowcipna kolekcja brytyjskich klasyków z niespodzianką i zwrotem akcji, wszystko oparte na założeniu, że jedzenie powinno być zabawą dla wszystkich, a smak jest kluczem do dobrej zabawy przy stole. Wyszukana za 2£ w dobrej cenie dla mnie tym bardziej cenna iż czeka mnie zaliczenie kilku klasycznych potraw.

Chodziła za mną ta książka już od kilku lat. Kilka dni temu wyhaczyłem ja na publio.pl za naprawdę małe pieniądze. Grzech nie brać wiec kupiłem.

Ps. Pragnę wam życzyć zwłaszcza tym wyjątkowym czasie

  SZCZĘŚLIWYCH I ZDROWYCH ŚWIĄT WIELKIEJNOCY 

Pozdrawiam i do następnego razu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz