wtorek, 22 stycznia 2019

Górsko sportowy stosik ksiązkowy

Szaleństwo wyprzedaży dopadło i mnie. Na półkach i moim Kindlu coraz więcej nieprzeczytanych książek a mimo to kolejne pozycje trafiają na biurko. 


Cztery pozycje. Dwie typowo w tematyce zimowo-górskiej:

- Wszystko za Everest - Jon Krakauer
Reportaż, a raczej relacja z tragicznej komercyjnej wyprawy na Everest z roku 1996. Otworzyłem i nie mogłem przestać czytać.

- Kukuczka - Dariusz Kortko, Marcin Pietraszewski
Mam plan przeczytać jeszcze tej zimy. Biografia polskiego himalaisty Jerzego Kukuczki.

Kolejne dwie to mieszanka futbolu i kultury latynoamerykańskiej:

- Aniołowie o brudnych twarzach - Jonathan Wilson
Mieszanka futbolu i historii narodu zakochanego w piłce nożnej. Ponoć najlepsza sportowa książka wydana w Polsce w zeszłym roku. Zobaczymy.

- Futebol. Brazylijski styl życia - Alex Bellos
Podobnie jak poprzednia opowiada o Brazylii i jej miłości do futbolu. Książkę wyłowiłem w WHSmit za 1  funta.

To nie wszystko na mojej noworocznej liście jeszcze jest parę książek, a w przyszłym miesiącu będzie okazja na poszerzenie księgozbioru w związku ze zbliżającymi się urodziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz