środa, 25 kwietnia 2018

Stosik z Polski

Spędziłem cudowny weekend w Polsce. Krótki i szybki, ale intensywny. Nie omieszkałem zaglądnąć do ulubionych księgarni i nieco powiększyć stan swojej biblioteczki. Trzy pozycje, ale o całkiem ciekawej tematyce.



- Piłka nożna zmienia świat - Pele i Brian Winter
Mała nieco już zapomniana księgarnia przy kościele garnizonowym w Radomiu mieszcząca multum niespodzianek z rabatem do 70%. Wybrałem jedną myśląc, że jeszcze wrócę, nie udało się, ale na pewno jeszcze tam zajrzę. W moich zbiorach nie miałem jeszcze książki o najlepszym futbolowym magiku, teraz mam i na pewno wkrótce ją przeczytam, bo mundial tuż tuż.

- Zaginione miasto Boga Małp - Douglas Preston
Książka z wizyty w Empiku, 40% rabatu robi swoje, tym bardziej, że była na mojej liście pozycji do przeczytania. Jedna z najgłośniejszych książek non-fiction 2017 roku. Historia pionierskiej ekspedycji w serce najbardziej niebezpiecznej dżungli świata w poszukiwaniu legendarnego Miasta Boga Małp.

- Skandaliści w koronach - Andrzej Zieliński
Kolejna pozycja z Empiku. Mam książkę w wersji elektronicznej i nawet przeczytane pierwsze dwa rozdziały. Teraz nie będzie wymówki, trzeba przeczytać, bo o ile pamiętam dobrze się czytało, a zachęciła cena 14,99 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz