niedziela, 18 lutego 2018

Urodzinowa paczka

Dwa dni temu, wczesnym rankiem, zanim jeszcze zdążyłem zaparzyć czarną kawę z mlekiem, do mojego hobbickiego domu zapukał przedstawiciel brytyjskiego Royal Mail. Ściskał w dłoniach średniej wielkości zawiniątko. Serce zabiło mocniej, gdyż była to moja urodzinowa paczuszka całkiem niedawno zamówiona na https://rewolucja.co.uk/.




Dwie książki i dwa miejsca które w najbliższym czasie pragnąłbym odwiedzić, czy się uda zobaczymy. Te dwie pozycje to:

- Barca życie, pasja, ludzie. - Jimmy Burns
Historia Barcy, klubu, piłkarzy, kibiców i Katalonii. Historia najpiękniejszej piłkarskiej wspólnoty na świecie. Dla mnie miejsca magicznego, które pragnąłbym lepiej poznać i pewnego dnia odwiedzić.

- Izrael oswojony - Ela Sidi
Kraj pełen skrajności, zawieszony między przeszłością a przyszłością. Miejsce narodzin trzech największych monoteistycznych religii. Pewnego dnia chciałbym zasiąść na jednej z wąskich pełnych przekupni ulicy starej Jerozolimy i przez kilka chwil nasiąkać boską magią. Zastanowić się nad miejscem religii w życiu itp. Książka, kto wie, może przybliży mi mieszańców tego pogrążonego w  wojnie domowej państwa, stworzonego przez Żydów, wygnanych z tych ziem przed dwoma tysiącleciami.

Poczytam, przeliczę fundusze coś zaplanuję i dam wam znać co postanowiłem. Przy okazji poznam kilka fascynujących opowieści i historii. Pozdrawiam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz