środa, 12 lutego 2020

Urodzinowe zakupy

Wreszcie udało mi się zasiąść i sklecić tych kilka słów. Jak to na wyspie wiodącym tematem w tym tygodniu jest pogoda. W poprzedni weekend wiele szkód wyrządził sztorm Ciara a już synoptycy zapowiadają kolejny Dennis. Korzystając z chwili spokoju i faktu że dotarła do mnie moja urodzinowa paczka zapraszam na book haul. Trzy pozycje książkowe i jeden audiobook nabyty dwa tygodnie temu. Zapraszam.



Moja pólka przy biurku od pewnego czasu stała się zbiorowiskiem różnego rodzaju myśli z pogranicza filozofii i religii, a biografia Buddy zapowiada się całkiem ciekawie.

- Zapiski z Królestwa - Przemysław Rudzki
Obejrzałem kilka pozytywnych recenzji, zatęskniłem trochę za futbolem. Mieszkam w Wielkiej Brytanii kocham piłkę nożna naturalną koleją losu był zakup tej pozycji. Zapychacz wolnych chwil w oczekiwaniu na Euro.

- My Life on a plate - Kelis Rogerds
Książkę zakupiłem spontaniczne kilka dni temu za 50 pensów. Zbiór przepisów kulinarnych zebranych przez amerykańską wokalistkę Kelis. Z informacji odnalezionych w sieci prowadziła swój własny program o gotowaniu Saucy and Sweet.

- Problem trzech ciał - Cixin Liu
Od ponad roku chodziła ta książka za mną, aż trafiła w moje ręce. Pierwszy tom cyklu Wspomnienie o przeszłości ziemi w zasadzie pochłonąłem w kilka dni przemieszczając się środkami transportu. Ciekawie proponuje wizję pierwszego kontaktu z obcą cywilizacją. 

...ok nie ma co więcej pisać czas brać się za czytanie...:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz