sobota, 30 stycznia 2021

Po świąteczny book haul

Muszę się do czegoś przyznać. Jestem cebulą. Nim cokolwiek kupię najpierw szukam najbardziej atrakcyjnej ceny. Mam w głowie listę książek które mnie interesują i gdy zdarzy się okazja idę na żywioł i kupuję. Gdy jestem w Polsce swoje pierwsze kroki kieruję do sklepu Dedalus albo innej Taniej Ksiązki i robię sobie zapas. Podobnie mam zakupując ebooki, czekam na okazje i zdarza się że za nieco ponad 10 złotych trafiam na upragnioną pozycję. Tak było i tym razem. Zapraszam do book haula:


- The Little Library Cookbook - Kate Young

Tak właśnie było z tą książką. Cena okładkowa £25 miałem ją na celowniku przed świętami za £12, kilka dni temu kupiłem WHSmith za £3, niezły deal. Książka natomiast to taka kulinarna podróż przez literaturę. Powinno być dobrze bo jak na to nie spojrzeć łączy w sobie moje dwie pasje.

- Co nas (nie) zabije - Jennifer Wright

Książkę wypatrzyłem wiosną zeszłego roku. Kila razy już miałem ją nabyć, w koszyku miałem nawet fizyczną wersję, Odezwała się jednak moje cebulasto i odłożyłem na półkę. Nadarzyła się okazja i mam ebook za 12 zł. Temat książki wciąż na czasie, tak jak w pod tytule o największych plagach w historii ludzkości. 

- Kapitalnie - Tomek Sikora i Dorota Wodecka

Tym razem nic nie planowałem. Znam człowieka i jestem pasjonatem fotografii. Zapowiada się ciekawy wywiad rzeka. Koszt ebooka 12 zł.

Zabieram się do czytania. Zapraszam na kolejny wpis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz