środa, 27 grudnia 2017

Pod choinką 2017

W tym roku jak nigdy sporo pozycji znalazło się pod moją choinką, a wszystko dzięki wizycie w Polsce i zamknięciu księgarni Matras w Radomiu (wszystkie produkty z 80% rabatem).




Stosik powyżej trafił do mnie, nieco mniejszy trafił do mojej żony i córki. Wszystko kosztowało mnie nieco ponad 60 złoty i gdyby nie ograniczenia bagażowe pewnie był by on wiele większy. Reasumując w grudniu moja kolekcja powiększyła się o osiem pozycji:
- Rój Laline Paull był od blisko roku na mojej liście do przeczytania taki Folwark Zwierzęcy w świecie pszczół.
- Nienasycony Zwycięzca Carlo Ancelotti to kolejna pozycja którą już wielokrotnie miałem zamiar zakupić aż w końcu trafiła do mnie za 8 zł.
- Kryzysowa Narzeczona Andrzeja Mogielnickiego to zbeletryzowana historia powstania piosenki znanej z repertuaru Lady Pank
- Cukrowy Kreml  kupiłem bo lubię prozę Władimira Sorokina (Lód, Bro), Nie jest to powieść a raczej luźno ze sobą opowiadania o Rosji roku 2028. Minusem może być że jest to  kontynuacja Dnia oprycznika, której nie czytałem. Zobaczymy.
- Księżniczka po przejściach autobiografia Carrie Fisher znanej z roli księżniczki Lei (Gwiezdne Wojny), aktorki z naprawdę ciekawym CV. Książeczka niewielka ale aktorka słynie ze swej autoironii zapowiada się więc ciekawie. 
Kolejne trzy książki wybrałem trochę na chybił trafił po przeczytaniu obwoluty:
- Ostatni taniec Chaplina Fabiego Stassi to powieść o kultowej hollywoodzkiej gwieździe kina niemego a dokładniej o jego początkach, brzmi całkiem interesująco.
- Zaklęcie podróżne to kuchenne podróże po Krecie, brzmi smakowicie i obiecująco.
- Świnia w Prowansji kulinarna ale nie tylko podróż po południowej Francji, czuję że będę miło połechtany nie tylko po podniebieniu.

Kończę i zabieram się za czytanie tym bardziej, że kilka ostatnich miesięcy lekko przespałem. Pozdrawiam i zapraszam wkrótce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz