środa, 18 marca 2020

Edible Art

Od piątku minęło już kilka dni. Mój ostatni wpis inspirowany był wydarzeniami jakie dotykają nas wszystkich. Gdzie się nie ruszę koronawirus dominuje jakiekolwiek rozmowy. W pracy w Collegu w zasadzie jeden temat. Kolejni zarażeni, zamykać czy nie zamykać, a przede wszystkim co dalej. Aby wrócić trochę do normalności nawiąże do prezentacji młodego pastry chefa Damiena Wagera.


Pod koniec lutego w ramach mojego kursu zostaliśmy zaproszeni na pokaz Introduction to Chocolate. Taka na wpół profesjonalna artystyczna zabawa z czekoladą. Sześć godzin spędzonych w towarzystwie człowieka który kocha swoją pracę, potrafi ciekawie opowiadać i zarażać swoją pasją wszystkich w koło. Z prezentacji skleciłem krótki filmik i wrzuciłem na YouTube.


Na koniec dostaliśmy przepięknie wydaną książkę autorstwa Damiena. Edible Art to  ponad 50 przepisów z kakaowym przysmakiem w tle. Cudowne fotografie dopełniają przyjemność obcowania z prawdziwym pasjonatem czekoladowych wyrobów.


Nie byłbym sobą gdybym nie skorzystał z okazji i nie poprosił o autograf. Wyszło trochę śmiesznie z przekręceniem mojego imienia.


Super doświadczenie z miłym prezentem, który odnajdzie się na jednej z moich półek. Pozdrawiam i zapraszam do kolejnych wpisów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz